اختصاص 25 دستگاه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در روز عرفه

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج گفت:سازمان اتوبوسرانی 25 دستگاه اتوبوس را برای جابجایی شهروندان در مسیر بهشت محمدی اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سنندج با اشاره به اتخاذ تصمیمات ویژه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی برای برگزاری هر چه بهتر مراسم روز عرفه گفت: خدمت رسانی در این روز به منظور رفاه حال شهروندان و بهره مندی مسافران از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین جلوگیری از ترافیک سنگین انجام می شود.
شکور صلواتی افزود: سازمان اتوبوسرانی 25 دستگاه اتوبوس را برای جابجایی شهروندان در مسیر بهشت محمدی اختصاص داده است.
به گفته وی 20دستگاه اتوبوس در میدان انقلاب به سمت بهشت محمدی و پنج دستگاه نیز در پارک سوار ( ناصر خسرو) کار جابجایی شهروندان انجام می دهند.
وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده سازمان اتوبوسرانی در روز عرفه از ساعت 13 تا 19:30 نسبت به انتقال شهروندان در مسیر سازمان آرامستان بهشت محمدی اقدام می کند.

جابجایی شهروندان سنندجی به صورت رایگان داخل محوطه بهشت محمدی  

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج نیز اعلام کرد: با توجه به ممنوعیت ورود خودروهای شخصی به داخل محوطه این سازمان در راستای رفاه حال شهروندان بویژه افراد سالمند تمهیدات لازم را انجام داده است.
عرفان فتحی افزود: در همین راستا 15 دستگاه تاکسی و چهار دستگاه ون به صورت رایگان داخل محوطه بهشت محمدی شهروندان را جابجا می کنند.
وی همچنین اظهار کرد: گشت های بازرسی سازمان تاکسیرانی در مسیرهای پرتردد و به خصوص در مسیرهای منتهی به بهشت محمدی و میادین اصلی جهت نظارت بر عملکرد تاکسی ها استقرار می یابد.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری سنندج توصیه کرد: مردم در راستای کاهش و روانسازی ترافیک در روز عرفه از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کنند. 

انتهای پیام/م

حضورگشت های بازرسی سازمان تاکسیرانی سنندج در مسیرهای پرتردد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.